2 personer sidder på bagsædet i en Volkswagen og kigger smilende på en mobiltelefon

Online tjenester i din Volkswagen.

Online tjenester i din Volkswagen.

Her kan du finde alle online tjenester til din Volkswagen.

Fremtiden inden for mobilitet er nu. Aldrig har det været vigtigere at være informeret om alt fra trafik, til den korteste rute fra A til B, parkering og en lang række navigationsfunktioner. For ikke at glemme vores mobiltelefon som ofte indgår som et fast element i dagligdagen hos de fleste danskere. 

Har du en nyere Volkswagen, så kan din smartphone bindes op på en række online tjenester, der gør dagligdagen meget nemmere. 

Hvis du har en ældre Volkswagen, så findes der også ekstraudstyr, der gør det muligt at koble den til din smartphone på en helt ny måde. 

Opdag vores digitale platform, hvorpå alle vores digitale mobilitetstjenester og -apps er samlet. Bliv forbundet med Volkswagens verden, så din individuelle mobilitet bliver forenklet og mere tiltalende.

Konnektivitet

VW Connect1, We Connect1 og Car-Net2 forbinder din bil med internettet.Dermed modtager du næsten helt aktuelle trafikinformationer, finder en tankstation eller ledige ladestandere i dit område og får mange andre komfort- og entertainmentfunktioner om bord. Fra nu af er du forbundet med din Volkswagen – både på vejen, kontoret og på sofaen. Opdag vores connectivity-tilbud.3

Lad strøm – med We Charge

We Charge er den smarte tjeneste, hvormed du afslappet kan oplade din ID.- model derhjemme og i hele Europa. We Charge tilbyder dig efter behov forskellige takster, viser dig ladestationer i dit område, hjælper med ruteplanlægningen og forenkler betalingen.

MinVolkswagen 
 

MinVolkswagen er til dig som privatperson, og er den direkte onlineforbindelse mellem dig, din bil og dit værksted – lige ved hånden, på din smartphone. ​​Nyd dine køreture på landevejene imens værkstedet passer på din bil.

ConnectedFleet

ConnectedFleet giver dig som flådejer eller flådemanager et unikt overblik over din virksomheds køretøjer. Du bliver hele tiden opdateret om bilernes sundhedstilstand, så du altid kender status på din flåde og på den måde bedre kan optimere på driften. 

Forbundet på farten. Med Car-Net.

Oplev en ny dimension inden for komfort og infotainment med Car-Net. Det forbinder din bil med din smartphone og internettet, så du altid har adgang til nyttig og aktuel information. Systemet er intuitivt og brugervenligt, og du kan betjene det fra din smartphone eller din radios eller dit navigationssystems touchpad.

Kort og Softwareopdateringer.

Opdater dataene i dit system for eksempelvis at få nye funktioner eller for at være forberedt på de nyeste ændringer i trafikken.

Du skal blot vælge din bilmodel og dit infotainmentsystem, så vi kan stille det passende materiale til rådighed for dig.

Oplysning - Volkswagen:

1.
Før du kan bruge VW Connect- / We Connect-tjenesterne, skal du have en Volkswagen brugerkonto, og du skal logge ind på VW Connect / We Connect med brugernavn og adgangskode. Desuden skal der indgås en separat VW Connect- hhv. VW Connect Plus eller We Connect hhv. We Connect Plus-aftale med Volkswagen AG online på www.myvolkswagen.net eller via appen Volkswagen” (fås i App Store og Google Play Store). Med VW Connect Plus / We Connect Plus har du efter overdragelsen af bilen 90 dage til at registrere bilen via www.myvolkswagen.net eller appen Volkswagen” og anvende tjenesterne i hele løbetiden for den aftalte gratis periode.  For kunder med VW Connect og VW Connect Plus: Brugen af de mobile onlinetjenester er mulig via en integreret internetforbindelse. Til brug af netradio, wi-fi-hotspot og Alexa – hvis til stede – kan der købes datapakker via den eksterne mobiltelefonipartner ”Cubic Telecom”, som kan bruges inden for dækningsområdet i mange europæiske lande. Datavolumenet for disse pakker kan bruges af alle brugere og passagerer i bilen. Oplysninger om betingelser, priser og understøttede lande findes på: vw.cubictelecom.com. Alternativt er det muligt at bruge netradio, wi-fi-hotspot og Alexa – hvis til stede – via en mobil enhed (f.eks. smartphone), hvis denne kan indstilles som mobilt wi-fi-hotspot. I så fald er de relevante tjenestefunktioner kun tilgængelige med en eksisterende eller en særskilt abonnementsaftale mellem dig og din mobiltelefoniudbyder og kun inden for den pågældende udbyders dækningsområde. Ved dataoverførsel via internettet kan der opstå yderligere omkostninger (f.eks. roaminggebyrer) afhængigt af den pågældende mobilaftale og især ved anvendelse i udlandet. For kunder med We Connect og We Connect Plus: Brugen af de mobile onlinetjenester er mulig via en integreret internetforbindelse. Til brug af streaming-tjenesterne, enkelte In-Car-apps samt wi-fi-hotspottet kan der købes datapakker via den eksterne mobiltelefonipartner ”Cubic Telecom”. Disse kan bruges inden for dækningsområdet i mange europæiske lande. Datavolumenet for disse pakker kan bruges af alle brugere og passagerer i bilen. Oplysninger om betingelser, priser og understøttede lande findes på: vw.cubictelecom.com. Alternativt kan disse tjenester benyttes via en mobil enhed (f.eks. smartphone), hvis denne kan indstilles som mobilt wi-fi-hotspot. I dette tilfælde er tjenesterne kun tilgængelige med en eksisterende eller en særskilt abonnementsaftale mellem dig og din mobiltelefonudbyder og kun inden for den pågældende udbyders dækningsområde. Ved dataoverførsel via internettet kan der opstå yderligere omkostninger (f.eks. roaminggebyrer) afhængigt af den pågældende mobilaftale og især ved anvendelse i udlandet. Brug af den gratis app Volkswagen” kræver en smartphone med passende iOS- eller Android-operativsystem og et SIM-kort med datafunktion og en eksisterende eller separat mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiludbyder.    Det kan variere fra land til land, hvilke tjenester der er inkluderet i pakkerne VW Connect og VW Connect Plus eller We Connect og We Connect Plus. Tilgængeligheden afhænger også af bilmodel, udstyr og installeret softwareversion. Det gælder også for tjenesteydelserne fra tredjeparter. Tjenesterne står til rådighed i den respektivt indgåede aftaleløbetid og kan i løbet af aftaleløbetiden være genstand for indholdsmæssige ændringer eller sættes i bero. Du kan få nærmere oplysninger på connect.volkswagen.com og hos din Volkswagen Partner. Oplysninger om mobiltakster fås hos din mobiltelefonudbyder. 
2.
Før du kan bruge Car-Net-tjenesterne, skal du have en Volkswagen ID konto, og du skal logge på med brugernavn og adgangskode. Desuden skal en separat kontrakt indgås online med Volkswagen AG. Hvis du vil bruge tjenesterne i den fulde løbetid, har du efter overdragelsen af bilen 90 dage til at registrere bilen via www.myvolkswagen.net eller appen Volkswagen App (fås i App Store og Google Play Store). Ved en senere registrering forkortes varigheden af gratisperioden. Anvendelse af de mobile onlinetjenester ”Guide & Inform” fra Car-Net er kun mulig med det valgfri Discover Media- og Discover Pro-udstyr. I tillæg har du behov for et mobilt, internet-aktiveret apparat (f.eks. smartphone) der er i stand til at fungere som et mobilt wi-fi-hotspot. Som alternativ kan du med ”Business”-telefongrænsefladetilføjelsen i forbindelse med Discover Pro-navigationssystemet anvende en mobiltelefon med ekstern rSAP (remote SIM Access Profile) eller et SIM-kort med en telefon og data valgmulighed. Car-Net-tjenesterne er kun tilgængelige med en eksisterende eller separat konkluderet mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiltelefonleverandør, og kun inden for det respektive mobiltelefonnetværks dækningsområde. Afhængigt af den pågældende mobiltakst, og særligt ved brug i udlandet, kan der i forbindelse med dataoverførsel via internettet opstå ekstra omkostninger (f.eks. roaminggebyrer). På grund af volumen af data, der genereres under anvendelsen af Car-Net-tjenester, anbefales stærkt, at du indgår en aftale med flatrate for data med din mobiltelefonleverandør. Brug af den gratis Volkswagen App kræver en smartphone med passende iOS- eller Android-operativsystem og et SIM-kort med datafunktion og en eksisterende eller separat mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiludbyder. Tilgængeligheden af Car-Net-tjenester kan variere fra land til land. Disse tjenester er tilgængelige inden for den aftalte kontraktperiode og indholdet kan ændres under kontraktperioden. Du kan få flere oplysninger om Car-Net på connect.volkswagen.com og hos din Volkswagen-partner. Du kan få oplysninger om mobiltakster hos din mobilleverandør.
3.
Tilgængeligheden af de anførte tjenester kan variere fra land til land og er afhængig af modellen, modelåret og bilens udstyr. Nærmere oplysninger om dine tilgængelige tjenester kan findes på https://connect.volkswagen.com eller i din Volkswagen-app.